Diétás étrend, avagy sikerünk alapja

Diétás étrend

Számos helyen olvashatunk arról, mivel kell számolnunk, ha fogyókúra vagy életmódváltás előtt állunk. Nagy valószínűséggel a diétás étrend minden értekezésben szerepel, mint kulcsfontosságú elem. Emellett a megfelelően kiválasztott, rendszeres sport, a jó minőségű étrend kiegészítők és a kitartás is biztosan ott lesz a folytatásban. Nem véletlenül! Ezen fontos tényezők nélkül nem arathatunk sikert.

Ezek jelentik a megoldást a céljaink eléréséhez. Rendszerességre kell törekednünk és állhatatos munkával tartani magunkat az elkészített edzéstervhez és diétás étrendhez. Legalább heti egy alkalommal intenzív mozgásformára van szükség a fokozott zsírégetés érdekében.

Elengedhetetlen, hogy a bevitt zsírokat energiává alakítsa a szervezetünk. Naponta többször kell étkeznünk, de keveset. Ezek az étkezések a minőség jegyében teljenek, bővelkedjenek fehérjében és mértékkel vegyítsük értékes szénhidrátokkal, gyümölcsökkel. Mellőzzük az alkoholt, cukrozott üdítőket, készételeket, süteményeket, így kímélve meg a gondosan összeállított diétás étrendet és magunkat a méreganyagoktól.

Print Friendly, PDF & Email